perjantai 15. tammikuuta 2016

#61 In flames

Haastekynsiä pukkaa! Tällä kertaa inspiroitumista piti hakea jostain yliluonnollisesta (hetken mietin, et meinattiinko tällä jopa sitä tiettyä telkkarisarjaa, mut samapa kai tuo sille :D). Mieleen tuli jostain syystä Nälkäpeli-kirjasarja - johtuen ehkä siitä, että olen tässä viime aikoina työstänyt siihen pohjautuvaa koulutehtävää edes jollekin mallille. Nälkäpelistä sitten tuli mieleen liekit ja sellaisethan halusin kynsilleni ja vieläpä violetin ja sinisen sävyissä!

Pohjaksi lakkasin yhden lemppari mustistani, merkiltään Catherine Arley, mutta sävystä ei mitään hajua. Kummiskin superkiva perusmusta höystettynä pienillä hopeisilla hileillä. Kuivan lakan päälle sitten lähdin kone helsingin lakoilla rakentamaan kuviota. Kuivamarmoroinnikisikin tuota (kai) voisi kutsua - ensiksi sinistä kynnen kärkeen ja siitä vetämään pienellä dotting toolilla liekkejä ylöspäin. Kostean lakan päälle sama violetilla ja viimeiseksi pinkillä ja avot. Päälle vielä kerros päällyslakkaa, jonka kanssa sattui arviointivirhe. Olen aivan rakastunut tuohon Sally Hansenin Glass Slipperiin ja monen jutun kanssa se toimiikin, mutta näille kynsille olisi istunut paremmin ihan vain perus kirkas lakka. Noh, aina ei voi voittaa ja lopputulokseen olin ihan tyytyväinen, sillä enpä ole mitään tällaisella tekniikalla aiemmin tehnyt!
 Käytetyt lakat:
Kone helsinki: DC07
Kone helsinki: 802
Kone helsinki: U24
Catherine Arley
technic: N14 clear

+ Sally Hansen: 150 Glass Slipper, joka unohtui kuvasta!

Onko teillä vastaavaa rakkauslakkaa, kuin tuo Sally Hansen on mulle, että sitä on aivan pakko saada työnnettyä lähes jokaiseen lakkaukseen?

3 kommenttia:

  1. Wau, onpa mahtavat! Mun mielestä oot kyllä onnistunut tosi hyvin, jopa se Glass Slipper sopii yllättävän hyvin näihin :D ♥ Ja mulla oli jossain kohtaa pakkomielle tunkea joka puolelle Essencen Pixie Dustia, onneksi olen nyt päässyt jo tavasta eroon - välillä on kiva antaa kaunotarten odotella kaapissa uutta innostusta :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! ♥ Hah, munkin pitäis kai rajottaa vähän tuon glass slipperin käyttöä, ettei ihan kyllästyminen iskis :D

      Poista